Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2007 18:55 - Тест -С кое момче от ТН ще си паснете най-много или поне на кое ще му харесате най-много :)А сега вземете лист хартия и молив или запомняйте и проварете :)
Автор: ashanty Категория: Музика   
Прочетен: 1515 Коментари: 2 Гласове:
0



1 въпрос

Какъв цвят коса иматш?
а)Русо-кафява
б)Руса
в)Черна
г)Кафява

2 въпрос

Какъв стил музика предпочиташ?
а)Ами лиубимите ми са Pop-songs
б)Hip-hop yoo
в)Metal-Жицаа
г)Rock естесвено


3 въпрос

Изобретявала ли си си дрехи?(в смисъл рязала ли си си дрехите за да станат по-яки)
а)НЕ,Вие добре ли сте?!
б)Да,един два пъти.
в)Претпочитам да не ги бутам,но можеби някои ден....
г)естествено,по тая тема съм велика!

4 въпрос

Ако някой ден станеш известна какво ще направиш?
а)Ще се пресмивам на всички ,като им натяквам,че съм по-успяла от тях!!!
б)Ще се възсползвам от това за да хващам гаджета :Р
в)Нищо няма да се промени.
г)Ще се опитам да се отдам изцяло на феновете си.

5 въпрос

Кого обичаш най-много от семейството си и би скочил в оганя най-напред за него?
а)Баща ми.
б)Майка ми.
в)За всички.
г)За брат ми и/или сестра ми.

Кой спорт предпочиташ?
а)Джудо
б)Баскетбол
в)Да карам колело
г)Пинг-понг

7 въпрос

Кой предмет в училище най-много те кефи?
а)няма такъв
б)психология
в)политика или/и физическо
г)И.И.

8 въпрос
 Без какво не излизаш навън?
а)Без мангизи.
б)Без яката ми лента за китка.
в)Без МР3то ми.
г)Без GSMето ми.


Резолтати:
Предимно отговори А-Георг
Предимно отговори Б-Том
Предимно отговори В-Густав
Предимно отговори Г-Бил
image
image
image



Тагове:   хартия,   Много,   МУ,   най,   момче,   молив,   лист,


Гласувай:
0



1. ageofparanoia - :D
07.10.2007 15:18
padnaxa mi se ravni rezultati za Bill i Tom
цитирай
2. hotbeach - na men pak za bill !:)))))))makar 4e ...
10.10.2007 16:08
na men pak za bill !:)))))))makar 4e si padam pove4e po tom!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ashanty
Категория: Музика
Прочетен: 60668
Постинги: 27
Коментари: 25
Гласове: 101
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930